Gratis verzending in NL&BE!

MEEST GESTELDE VRAGEN

  • Waar is mijn bestelling?

De gemiddelde levertijd is ongeveer 5 tot 6 werkdagen.

Zodra de producten door ons zijn verzonden, hebben wij geen invloed meer op het verzendproces. Helaas kan het gebeuren dat een levering vertraging oploopt. Wij verontschuldigen ons hiervoor.

In sommige gevallen neemt de douane een pakje tijdelijk in beslag om het te controleren. Dit gebeurt soms, helaas kunnen we er niets aan doen. Maar maak je geen zorgen, zodra je een bevestiging hebt ontvangen, is je bestelling onderweg!


  • HOE KAN IK CONTACT OPNEMEN MET UW KLANTENSERVICE?
  • Stuur ons een e-mail op info@milanofashion.nl Wij zullen altijd proberen om binnen 24 uur te antwoorden. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden als u een vraag heeft over uw bestelling!


  • IK WIL MIJN PRODUCT(EN) TERUGSTUREN. HOE WERKT DIT?
  • Wij streven er altijd naar dat onze klanten tevreden zijn met onze producten. We weten dat we niet iedereen tevreden kunnen stellen, maar als u vindt dat ons product niet acceptabel is, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen en wij zullen helpen het probleem op te lossen en een oplossing te bieden.

    Als u een bestelling wilt retourneren, helpen wij u daar graag bij, hoewel wij restockingkosten in rekening kunnen brengen, afhankelijk van de reden van de retourzending.

    Goedgekeurde producten kunnen binnen 14 werkdagen na ontvangst worden geretourneerd. Stuur ons gewoon een e-mail en wij zullen u door het proces loodsen.

    Na ontvangst van de retourzending. Het zal zo snel mogelijk worden verwerkt. Als u een bestelling retourneert, betaalt u zelf de retourkosten. Wij zullen u dan het volledige aankoopbedrag terugbetalen.

    Bezoek ons retourbeleid voor meer informatie.

     

    VERZENDING

  • HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDINGSKOSTEN?
  • Verzendkosten voor de bestelling gaan naar onze eigen rekening en zijn GRATIS tenzij anders vermeld tijdens het afrekenen.


  • WELKE VERVOERDERS GEBRUIKT U?
  • Wij werken met alle grote transportbedrijven en lokale koeriersdiensten. Tijdens het bestelproces zal u gevraagd worden een leveringswijze te kiezen.


  • HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG?
  • De gemiddelde leveringstermijn bedraagt 5-10 werkdagen. Onze producten worden rechtstreeks van de leverancier naar u verzonden. Dankzij dit unieke bedrijfsmodel kunnen wij enorme opslag- en transportkosten besparen en de producten tegen een lagere prijs dan de concurrentie aanbieden en zelf voor de transportkosten zorgen.

     

    BESTELLEN EN BETALEN

  • HOE KAN IK BESTELLEN?
  • Een bestelling plaatsen bij ons is heel eenvoudig. Klik op de knop "Toevoegen aan winkelwagentje" bij de aanbieding die u wilt kopen. U wordt automatisch doorgestuurd naar uw winkelwagen. Klik op "Afrekenen", vul uw adresgegevens in en betaal veilig met Sofort, Klarna of creditcard. Het is momenteel niet mogelijk om per telefoon of e-mail te bestellen.

     

  • KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
  • Annulering is mogelijk binnen 24 uur vanaf de datum van aankoop. Na deze tijd kunt u de bestelling niet meer annuleren, omdat deze al is doorgestuurd naar het verzendteam voor sortering en verwerking. Als u de bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

    RETOUR- EN RESTITUTIEBELEID

    RESTITUTIES

    ALLE VERKOPEN ZIJN DEFINITIEF. Wij bieden geen terugbetaling/vervanging tenzij:

    ONTVANGSTEN ZIJN DEFECTIEF / BESCHADIGD / FUNCTIONEREN NIET - Ons bedrijf is toegewijd aan het verzekeren van 100% klanttevredenheid. Indien u een beschadigd product heeft ontvangen, stuur ons dan een e-mail: info@milanofashion.nl en wij zorgen voor vervanging van de ontvangen producten.

    ITEM NOT AS ADVERTISED - Als een klant heeft ontvangen van de verkeerde item of het werkt niet zoals geadverteerd, stuur ons dan een e-mail en wij zullen blij zijn om een terugkeer of uitwisseling van het item voor u te regelen. (Raadpleeg het retourbeleid).

    NIET ONTVANGEN ITEM - Als de artikelen 35 dagen na de datum van aankoop nog niet zijn ontvangen, beschouwen wij deze bestelling als verloren gegaan. We zijn blij om een vervanging / of gedeeltelijke terugbetaling te geven, afhankelijk van de status of het scenario van deze bestelling kwestie.

    Hier zijn enkele artikelen waarvoor geen terugbetaling of retournering mogelijk is:

    • Uitverkoop artikelen
    • Digitale producten
    • Ondergoed
    • Cosmetica/Toiletartikelen
    • Beddengoed
    • Voedsel
    • Bloemen en planten
    • Bestellingen op maat
    • Producten voor eenmalig gebruik
    • Goederen gemerkt "as is
    • Abonnement dozen

    TERUGGAVE EN VERVANGING

    Als u uw artikel wilt terugsturen, stuur dan een e-mail naar info@milanofashion.nl met de reden van uw terugzending en wij zullen u graag helpen het probleem op te lossen.

     

  • IK HEB EEN DEFECT OF EEN VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN. WAT MOET IK NU DOEN?
  • De klant moet eerst contact opnemen met de klantendienst en minstens 3-5 foto's of een video van minstens 10 seconden voorleggen voor verder onderzoek.

    Zodra onze klantendienst het onderzoek heeft afgerond, kunnen wij alleen een vervanging in behandeling nemen als dit is bewezen. Als wij geen bewijs van defecten zien, zullen wij geen vervanging in behandeling nemen. Terugbetalingsaanvragen zijn voor deze kwestie niet toegestaan.

     

  • IK WIL EEN BESTELLING RETOURNEREN; WAT MOET IK DOEN?
  • Ons retouradres is internationaal. U moet een retourbon aanvragen bij onze klantendienst en de nodige informatie op de bon invullen. Zorg ervoor dat u het track and trace nummer vermeldt, zodat wij het artikel verder kunnen traceren tot in ons magazijn.


  • MOET IK DE HELE BESTELLING TERUGSTUREN?
  • Ja, de hele bestelling moet worden teruggestuurd met labels en ongebruikte artikelen. Als het artikel tekenen van gebruik vertoont, zullen wij geen geld teruggeven.

     

  • KAN IK MIJN SCHOENEN RUILEN ALS DE MAAT DIE IK BESTELD HEB TE KLEIN IS?
  • We kunnen alleen een vervanging aanbieden als we per ongeluk de verkeerde maat opsturen. Als u niet zeker bent van uw maat, kijk dan in de maattabel die op onze site staat.


  • WANNEER KAN IK MIJN GELD TERUGKRIJGEN NADAT IK MIJN ARTIKEL HEB GERETOURNEERD?
  • Wij zullen de terugbetaling pas verwerken als het artikel al in ons magazijn is afgeleverd. Het duurt meestal 7-14 dagen voor de retourzending, afhankelijk van de logistieke processen. Zodra wij het artikel in ons magazijn ontvangen, duurt het minstens 2-3 werkdagen voordat het tegoed naar uw bank wordt teruggestuurd.


  • MIJN BESTELLING IS TERUGGESTUURD NAAR DE AFZENDER IN DE TRACKER. WAT IS DE VOLGENDE STAP?
  • Terugsturen naar afzender gebeurt soms wanneer:

    De klant heeft het artikel niet opgeëist - De klant moet contact opnemen met de plaatselijke koerier om een andere levering te regelen. (Houd er rekening mee dat u slechts 5 werkdagen heeft om het artikel te claimen als u het bij de eerste poging niet heeft geaccepteerd).

    Verkeerd adres - De klant heeft niet het juiste adres opgegeven. Dit is een heel gewoon verschijnsel. Wij raden u aan contact op te nemen met uw plaatselijke koerier/postkantoor en het artikel op te halen met behulp van uw plaatselijke traceernummer.

    Klanten weigerden douanekosten/verborgen kosten te betalen - Dit gebeurt zelden, maar als gevolg van het beleid dat de Europese regering op 1 juli heeft opgelegd, moeten douanekosten in rekening worden gebracht bij bestellingen uit het buitenland. Dit probleem is al opgelost. Voor bestellingen die tussen 1 juli en 30 augustus zijn geplaatst: als de koerier u heeft meegedeeld douanerechten/andere kosten te moeten betalen, neem dan contact met ons op en wij zullen u graag helpen het probleem op te lossen.

     

    BESTELLINGEN OF ARTIKELEN DIE IN AANMERKING KOMEN VOOR TERUGZENDING, WORDEN ONDERWORPEN AAN 20% HERSTOCKERINGSKOSTEN.

    Hoeveel bedragen de terugbetalingskosten?

    Voor alle artikelen die in aanmerking komen voor terugzending worden 20% opslagkosten in rekening gebracht, die worden afgetrokken van het totale aankoopbedrag. Het enige bedrag dat wordt gecrediteerd in plaats van een volledige terugbetaling is dus 80%. Dit staat vermeld in de algemene voorwaarden op onze website.

    Als u een bestelling hebt geplaatst en gratis verzending hebt ontvangen, maar een artikel retourneert en niet langer in aanmerking komt voor gratis verzending, bent u als klant verantwoordelijk voor het betalen van de oorspronkelijke verzend- en restockingkosten.

    Wat is een redelijke vergoeding voor restocking? Dit is een percentage van de prijs van het artikel, afhankelijk van het type artikel en de toestand op het moment van de terugzending. Onze restocking fee is 20%.

    Voor goedgekeurde retourzendingen met de volgende redenen, gelieve te controleren of de 20% restocking fee van toepassing zou zijn.

     

    LATE AANKOMST VAN DE BESTELLING

    Hoewel wij ons best doen om ervoor te zorgen dat u uw bestelling binnen 15 dagen na aankoop ontvangt, kunnen wij dit niet garanderen vanwege de aanhoudende COVID 19 pandemie en andere onvoorziene omstandigheden die van invloed kunnen zijn op de verzending en de voorraad. Wij kunnen geen terugbetalingen doen voor artikelen die niet geleverd zijn op een bepaalde datum, speciale gelegenheid of feestdag.

    Bij elke productbeschrijving wordt vermeld hoe lang de verzending kan duren. Gelieve hiermee rekening te houden bij het plaatsen van uw bestelling.

    Zodra een bestelling is verzonden, kunnen wij deze niet meer verwerken of annuleren.

     

    VERKOOP TYPEN

    Wij bieden geen terugbetalingen of vervangingen aan voor uitverkoopartikelen.

    VERZENDING


    De kosten van de retourzending zijn voor uw rekening.

    Verzendkosten worden niet terugbetaald.

    TERUGZENDING VAN INTERNATIONALE BESTELLINGEN

    Alle internationale bestellingen zijn definitief en kunnen niet worden geretourneerd.

    Als uw bestelling tijdens het transport verloren gaat, wordt voor een vervanging gezorgd.

     

    CONTACT OPNEMEN

    Als u vragen heeft over hoe u uw bestelling aan ons kunt retourneren, kunt u contact met ons opnemen via info@milanofashion.nl

     

    SUBSCRIBE

    U kunt uw abonnement op MILANO FASHION. te allen tijde opzeggen. U kunt uw abonnement handmatig beheren op onze website via het klantenportaal of een e-mail sturen naar ons ondersteunings-e-mailadres: info@milanofashion.nl
    Houd er rekening mee dat het tot 48 uur kan duren voordat wij uw e-mail naar info@milanofashion.nl beantwoorden. Het kan dus zijn dat we uw bestelling niet op tijd ontvangen om verzending te voorkomen.

    Zodra uw bestelling voor een abonnement is geplaatst en uitgevoerd, kunnen wij deze niet meer annuleren en uw geld teruggeven. Als u het product niet wilt houden, kunt u een zelf betaald retouretiket aanvragen. Zodra de bestelling is teruggekeerd naar ons magazijn, zal deze worden verwerkt door onze retourafdeling. Dit proces kan tot twee werkdagen in beslag nemen. Zodra uw bestelling is verwerkt, krijgt u het subtotaal van uw bestelling terugbetaald. Houd er rekening mee dat de oorspronkelijke verzendkosten niet worden terugbetaald.

    Als uw bestelling nog niet is verzonden, wordt deze geannuleerd en volledig terugbetaald.